sábado, 15 de diciembre de 2018

Patrimoni València



El dimecres 12 férem unes visites guiades per València visitant diversos punts.
L’EDIFICI DE CORREUS.








L’equip que va dinamitzar unes activitats a aquest edifici estava compost per Violeta, Rafita, Zulema, Maria Jesús i Salva.
Primer l’equip va fer una explicació del joc i  es va dir que al final les alumnes podrien manar unes postals a TASOCTS de  Mèxic i  Tarragona. Es va repartir un tríptic per cada grup amb informació de l’edifici i una bossa amb material per poder realitzar el joc.
El joc consistia en tres fases:
En la primera es va dividir a la classe per grups i cada grup havia de anar on estava la pista per calcular unes dates i endevinar quina era la data d’un moment de l’edifici.
En la segona s’havia de buscar una paraula o una sèrie de paraules que estaven amagades per nombres.
La tercera fase consistia en fer un puzle d’una part de l’edifici.
Finalment una volta acabat el joc totes entrarem per parelles a l’edifici per veure’l per dins.

LA BIBLIOTECA DE L’HOSPITAL.

L’equip que va dinamitzar l’activitat a aquest edifici estava compost per Adrián, Esther, Pau i Jorge.
Primer l’equip va fer una explicació del joc. Es va repartir uns sobres i un bolígraf per cada grup  per poder realitzar el joc.
El joc consistia en quatre fases:
En la primera es va dividir a la classe per grups i cada grup tenia un sobre amb un puzle i el tenia que muntar, una volta muntat l’equip que dinamitzava l’activitat va repartir unes pistes.
A la segona fase s’havia de buscar ón es troba la part de l’edifici fotografiada.
La tercera consistia en intentar contestar a la pregunta que hi havia escrita al sobre.
L’ultima fase del joc va ser la posada en comú de la informació.
Finalment una volta acabat el joc totes entrarem a l’edifici per veure’l per dins i férem una volta per fora per que tots els grups poguessin veure tota la biblioteca.

EL JARDÍ DE MONFORT.






La visita guiada en estos jardines fue realizada por el grupo formado por Alejandro, Miranda, Paula y  Libertad.
Se comenzó con una pequeña escena de teatro donde se contó la historia de los Jardines de Monforte.


 A continuación, se dividió al alumnado en grupos y se explicó la actividad que iban a realizar las compañeras para enseñar el gran jardín. La cual consistía en una yincana dividida en tres pistas. La primera de ellas contenía la foto de un árbol, detrás de la imagen disponían de un listado de características propias al árbol. Una vez encontrado, en el mismo árbol se hallaba la segunda pista. Esta consistía en el montaje de un puzle. Una vez montado se veía la imagen de una de las estatuas del jardín y, al igual que en los árboles, detrás del puzle contaban con unas características de la estatua. Finalmente, una vez en la estatua encontraban la última pista. Esta era una adivinanza que les llevaba al punto de encuentro con todos los grupos.
Ya todos los grupos reunidos en el punto de encuentro, el estanque. El grupo expuso una breve información en inglés sobre este. Finalmente, subimos todas juntas al mirador para hacer una puesta en común y compartir con nuestras compañeras la información sobre las estatuas y árboles de cada agrupo.
  
EL CENTRE DEL CARME.
La actividad C4 realizada por Diana, Noelia, María y Rafa ha intentado combinar el reconocimiento de patrimonio desde el punto de vista oficial y el reconocimiento social.
Hemos pretendido con la realización de actividades,despertar el interés del grupo proporcionando aprendizaje de una forma lúdica.
Una vez realizada se observa la importancia de los aspectos organizativos que a veces se descuidan un poco.
El resultado final cumplió todos los objetivos establecidos en el grupo



L’ALMOINA.

L’equip que va dinamitzar  aquest edifici estava compost per Nacho, Triana, Pau i Sergio.
Primer Triana que venia del futur va explicar que els seus companys venien de diverses èpoques que formaren part del que es troba a l’Almoina( aquestes èpoques eren: la romana interpretada per Nacho, la visigoda interpretada per Sergio i la musulmana interpretada per Pau) A continuació es va dividir per grups a la classe i cada un seria d’una època diferent.
Es va repartir un Almobingo en que hi havia diverses paraules de coses fetes en una època determinada i s’havia de marcar les de la teva època per completar el bingo.
Finalment entrarem i el grup va explicar de quina època es cada cosa que hi ha,mitjançant una representació històrica i es va jugar al joc de la patata calenta emprant paraules relacionades amb l'Almoina.

Libertad, Rafa García i Pau García

No hay comentarios:

inicio FCT's

Y empieza la aventura de las practicas en la ciudad portuguesa de Coimbra. Una vez visitada la ciudad e instalado cómodamente, el día 2 acu...