El dimecres 12 férem
unes visites guiades per València visitant diversos punts.
L’EDIFICI DE
CORREUS.
L’equip que va dinamitzar
unes activitats a aquest edifici estava compost per Violeta, Rafita, Zulema,
Maria Jesús i Salva.
Primer l’equip va
fer una explicació del joc i es va dir que
al final les alumnes podrien manar unes postals a TASOCTS de Mèxic i Tarragona. Es va repartir un tríptic per cada
grup amb informació de l’edifici i una bossa amb material per poder realitzar
el joc.
El joc consistia
en tres fases:
En la primera es
va dividir a la classe per grups i cada grup havia de anar on estava la pista
per calcular unes dates i endevinar quina era la data d’un moment de l’edifici.
En la segona s’havia
de buscar una paraula o una sèrie de paraules que estaven amagades per nombres.
La tercera fase
consistia en fer un puzle d’una part de l’edifici.
Finalment una
volta acabat el joc totes entrarem per parelles a l’edifici per veure’l per
dins.
LA BIBLIOTECA DE
L’HOSPITAL.
L’equip que va dinamitzar
l’activitat a aquest edifici estava compost per Adrián, Esther, Pau i Jorge.
Primer l’equip va
fer una explicació del joc. Es va repartir uns sobres i un bolígraf per cada
grup per poder realitzar el joc.
El joc consistia
en quatre fases:
En la primera es
va dividir a la classe per grups i cada grup tenia un sobre amb un puzle i el
tenia que muntar, una volta muntat l’equip que dinamitzava l’activitat va
repartir unes pistes.
A la segona fase s’havia
de buscar ón es troba la part de l’edifici fotografiada.
La tercera
consistia en intentar contestar a la pregunta que hi havia escrita al sobre.
L’ultima fase del
joc va ser la posada en comú de la informació.
Finalment una
volta acabat el joc totes entrarem a l’edifici per veure’l per dins i férem una
volta per fora per que tots els grups poguessin veure tota la biblioteca.
EL JARDÍ DE
MONFORT.
La visita guiada en estos
jardines fue realizada por el grupo formado por Alejandro, Miranda, Paula y Libertad.
Se comenzó con una pequeña escena de teatro donde se contó la historia de los Jardines de Monforte.
Se comenzó con una pequeña escena de teatro donde se contó la historia de los Jardines de Monforte.
A continuación, se dividió al alumnado en
grupos y se explicó la actividad que iban a realizar las compañeras para
enseñar el gran jardín. La cual consistía en una yincana dividida en tres
pistas. La primera de ellas contenía la foto de un árbol, detrás de la imagen disponían
de un listado de características propias al árbol. Una vez encontrado, en el
mismo árbol se hallaba la segunda pista. Esta consistía en el montaje de un puzle.
Una vez montado se veía la imagen de una de las estatuas del jardín y, al igual
que en los árboles, detrás del puzle contaban con unas características de la
estatua. Finalmente, una vez en la estatua encontraban la última pista. Esta era
una adivinanza que les llevaba al punto de encuentro con todos los grupos.
Ya todos los grupos reunidos en
el punto de encuentro, el estanque. El grupo expuso una breve información en
inglés sobre este. Finalmente, subimos todas juntas
al mirador para hacer una puesta en común y compartir con nuestras compañeras
la información sobre las estatuas y árboles de cada agrupo.
EL CENTRE DEL CARME.
La actividad C4 realizada por Diana, Noelia, María y Rafa ha intentado combinar el reconocimiento de patrimonio desde el punto de vista oficial y el reconocimiento social.
Hemos pretendido con la realización de actividades,despertar el interés del grupo proporcionando aprendizaje de una forma lúdica.
Una vez realizada se observa la importancia de los aspectos organizativos que a veces se descuidan un poco.
El resultado final cumplió todos los objetivos establecidos en el grupo
La actividad C4 realizada por Diana, Noelia, María y Rafa ha intentado combinar el reconocimiento de patrimonio desde el punto de vista oficial y el reconocimiento social.
Hemos pretendido con la realización de actividades,despertar el interés del grupo proporcionando aprendizaje de una forma lúdica.
Una vez realizada se observa la importancia de los aspectos organizativos que a veces se descuidan un poco.
El resultado final cumplió todos los objetivos establecidos en el grupo
L’ALMOINA.
L’equip que va dinamitzar aquest edifici estava compost per Nacho, Triana, Pau i
Sergio.
Primer Triana que
venia del futur va explicar que els seus companys venien de diverses èpoques que
formaren part del que es troba a l’Almoina( aquestes èpoques eren: la romana
interpretada per Nacho, la visigoda interpretada per Sergio i la musulmana
interpretada per Pau) A continuació es va dividir per grups a la classe i cada
un seria d’una època diferent.
Es va repartir un
Almobingo en que hi havia diverses paraules de coses fetes en una època
determinada i s’havia de marcar les de la teva època per completar el bingo.
Finalment
entrarem i el grup va explicar de quina època es cada cosa que hi ha,mitjançant
una representació històrica i es va jugar al joc de la patata calenta emprant paraules relacionades amb l'Almoina.
Libertad, Rafa García i Pau García
No hay comentarios:
Publicar un comentario